loading...
هواداران فوتبال و اهنگ
پوریا بازدید : 187 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (0)
مورینیو در مصاحبه با اسکای اسپورتز به کنایه اشاره کرد که بارسا به فینال می رسد :" راستش را بخواهید شاید فینال بین بایرن و بارسلونا برگزار شود اما فکر نمی کنم بین رئال مادرید و چلسی باشد . ترجیح می دهم چیز دیگری نگویم ، مردم می دانند چرا ... " در حقیقت مربی پرتغالی در مورد دلایلش برای این پیش بینی هم به طعنه صحبت کرد تا این بار پلاتینی و یوفا نتوانند اذیتش کنند .
http://s5.as.com/recorte/20120406dasdaiftb_11/XLCO/Ies/20120406dasdaiftb_11.jpg
دقایقی بعد در کنفرانس مطبوعاتی ، مورینیو گفت که مطمئن است که بارسا به فینال می رسد و در حالی که در صدایش نیشخند مشخص بود گفت :" آنها خیلی خوب هستند . "
اما الادیو پارامس ، سخنگوی مورینیو بود که در صفحه توئیترش در مورد حرفهای مربی پرتغالی توضیح داد تا بار قانونی نصیب مربی رئال نشود . در مقایسه مشخص با گواردیولا گفت :" افرادی هستند که 5 بار در 5 سال به لطف فریسک و جانشینانش به نیمه نهایی رسیدند . افراد دیگری هستند که 6 بار در 8 سال به لطف سختکوشی به این مرحله رسیدند . "
پارامس پِیشتر هم رفت و به تمام اشتباهات داوری علیه تیمهای مورینیو در چمپیونزلیگ اشاره کرد :" در یکی از نیمه نهایی هایش گلی که از خط دروازه رد نشد گل گرفته شد (چلسی - لیورپول) ، بازیکنان مهمش اخراج شدند (په په) چرا که قربانی تئاتر هنرمندان شدند (آلوس) و حتی گلهای سالمش هم مردود شدند (گل هیگوائین در نیوکمپ) "
پارامس ادامه داد :" خیلی آرام و خندان هستم . اما می دانم که قرار است چه می شود . البته به برنده زودهنگام باید تبریک بگویم . "
به هر صورت کسی نمی تواند تردیدی در توانایی های مورینیو داشته باشد چرا که اکنون با میگل مونیوز از نظر تعداد حضور در نیمه نهایی چمپیونزلیگ برابری کرده (6) و دومین مربی تاریخ از این حیث است . فقط الکس فرگوسن ، مربی یونایتد با هفت دفعه بالاتر از اوست .
پوریا بازدید : 152 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (0)


تنها نماينده موفق فوتبال باشگاهي انگليس در جمع 4 تيم برتر ليگ قهرمانان اروپا پذيراي ويگان آتليتک مي شود.


پیکارهای هفته سی و دوم لیگ برتر این کشور بریتانیایی از روز جمعه(امروز) با انجام یک دیدار میان سوانسی و نیوکاسل یونایتد آغاز می شود.

فردا (شنبه) این پیکارها با 7 دیدار ادامه خواهد یافت که در ورزشگاه استامفوردبریج، چلسی میزبان ویگان خواهد شد. تیم آبی پوش شهر لندن که چهارشنبه شب با غلبه بر بنفیکا توانست رقیب بارسلونا اسپانیا در دور نیمه نهایی ممتازترین پیکارهای باشگاهی قاره سبز شود، امیدوار است با پیروزی دیگری در خانه اندکی به وضعیت خود در مسابقات داخلی سر و سامان دهد.

چلسی اکنون با 53 امتیاز در رده پنج جدول است و بالاتر از آن تاتنهام با 58 امتیاز قرار دارد. از این رو اگر مردان روبرتو دی ماتئو به سه امتیاز مصاف فوق برسند، امکان حضور در رده چهارم را نخواهند داشت. اما می توانند امیدوار باشند در هفته های واپسین باقیمانده فصل جاری در جدول صعود کنند.

*برنامه کامل مسابقات:

ساندرلند – تاتنهام

نوریچ – اورتون

بولتون – فولام

لیورپول- آستون ویلا

وست برومویچ آلبیون – بلکبرن

چلسی- ویگان

استوک – ولورهامپتون

هم اکنون منچستریونایتد با 76 امتیاز صدرنشین است و منچسترسیتی با 71 و آرسنال با 58 امتیاز در رتبه‌های دوم و سوم هستند.

پوریا بازدید : 122 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (0)


بازيکنان تيم فوتبال رئال مادريد پس از پيروزي بر آپوئل قبرس و راهيابي به دور نيمه نهايي ليگ قهرمانان براي هافبک آلماني جشن تولد گرفتند.


کهکشانی‌های مادریدی در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۵ بر ۲ حریف قبرسی را شکست دادند تا در مجموع دیدارهای رفت و برگشت ۸ بر ۲ جواز صعود به دور نیمه نهایی را برای رویارویی با بایرن‌مونیخ بیابند، مصادف باسالروز تولد ۲۵ سالگی «سامی خدیرا » بود.

از این رو اعضای تیم مادریدی با کسب اجازه از خوزه مورینیو، سرمربی تیم خود اقدام به برپایی جشن تولد مختصری پس از موفقیت تیم خود به همین مناسبت کردند.
بازیکنان و کادر فنی رئال به همراه برخی مسئولان این تیم در این جشن حضور یافته و برای هافبک زحمتکش و موثر خود آرزوی موفقیت در بازی‌های آینده را کردند.

خدیرا که در تاریخ ۴ آوریل سال ۱۹۸۷ در شهر اشتوتگارت به دنیا آمد، تا سال ۲۰۱۰ در خدمت تیم همین شهر بود. وی بدنبال درخشش در جام جهانی آفریقای‌جنوبی از تابستان همان سال به عضویت کهکشانی‌ها درآمد. وی فرزند پدری تونسی و مادری آلمانی است. «رانی خدیرا» برادر کوچک‌تر وی هم اکنون عضو تیم ملی زیر ۱۷ ساله‌های آلمان و اشتوتگارت است.

تعداد صفحات : 81

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    خواننده مورد علاقه شما کیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 810
  • کل نظرات : 44
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 52
  • آی پی امروز : 113
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 193
  • باردید دیروز : 159
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,809
  • بازدید ماه : 1,809
  • بازدید سال : 18,366
  • بازدید کلی : 375,794