loading...
هواداران فوتبال و اهنگ
پوریا بازدید : 786 دوشنبه 14 فروردین 1391 نظرات (8)

 

***
******************************************
اگه از وبلاگم خوشت اومده رو لینک زیر کلیک کن یه امتیاز بده

***

هر گونه کپی برداری از مطالب سایت تنها با ذکر منبع مجاز است.

بنرما:

هواداران فوتبال و اهنگ

ادرس بعدی سایت در صورت ف...ر شدن: music-football-2.mihanblog.com اگه کسی دوست داره نویسنده بشه میتونه تو بخش نظرات به من بگه.در ضمن در قسمت صفحات جانبی هم میتونید فول ویدیو بعضی از خوانندگان را ببینید.

بنر دوستان:

 انریکه کامران هومن کریس رونالدو

IRimg.net

آکادمی پرورش اندام آراکس(تبلیغات)

آکادمی پرورش اندام آراکس

*زیر نظر کارشناس تربیت بدنی

*با دستگاههای مجهز و پیشرفته برای آقایان و بانوان

*در رشته های:بدنسازی ،فیتنس،هیپهاپ،ایروبیک،امادگی جسمانی

*انجام حرکات اصلاحی برای درمان ،کمر درد،اصلاح قوز پشت،صافی کف پا

*گرفتن تست آمادگی جسمانی برای قهرمانان رشته های مختلف

*برنامه تمرینی و برنامه غذایی برای بالا بردن و کاهش وزن

*همراه با مشاوره

آدرس:ساری-خیابان فرهنگ-کوچه شهید مستشرق

تلفن:2203078موبایل:09113513598

مدیریت:مهدی پریچهره

بهتون پیشنهاد میکنم حتما برین.من خودم هر هفته میرم.

 

پوریا بازدید : 1530 چهارشنبه 23 فروردین 1391 نظرات (4)

مصاحبه ی جاستین با مجله ی Seventeen شاید در 17 همین ماه به چاپ برسه!
جاستین در این مصاحبه در مورد آلبوم جدیدش حرف میزنه ، رازهای نگفته ارتباط خود با سلنا ! ، بزرگتر شدن جاستین همراه با فن هاش! و بزرگترین ترسش !

مصاحبه جاستین با مجله Seventeen

الگو جاستین
آشر کسی هست که من همیشه برای راهنمایی بهش نگاه میکردم.او همیشه به من می گفت که برای موفقعیت همیشه خانواده ات رو در اولویت قرار بده ، چراکه خانوادت هیچ موقع ترکت نمیکنند ، همیشه فروتن باش و هیچ موقع فراموش نکن که از کجا آمدی !

بززگتر شدن با فن ها!
بسیاری از مواقع وقتی هنرمندان بزرگتر میشوند بیشتر طرفداراشون رو از دس میدن چون اون ها همیشه تلاش میکنند تا طرفدارای بزرگتری رو جذب خودشون کنند. اما اگر میخواهید شما فقط یه آهنگ خوب بسازید، بعدا شمامجبور خواهید شد از همه دلجویی کنید ! اما من فقط میخواهم آهنگی بسازم که برای همه و همه کس خوب باشد .

لحظات رویایی جاستین بیبر با دوست دخترش سلنا گومز
من فقط سعی میکنم که همیشه خوشحالش کنم ! من فکر میکنم این مهمه که همه ی خانوم ها احساس کنند که اونا شاهزاده هستند، چون که هز خانومی یک شاهزاده هست ! من جدی هستم !

هدر ندهید! نمی خواهم !
به تازگی ، بسیاری چیزها روکنارم میدیدم که به هدر میرود !پس تصمیم گرفتم که از خودم دور کنم


چه چیر جاستین رو میترساند !
از دست دادن اعضای خانواده بزرگترین ترس من است ! من نمیخواهم هیچ کس رو از دس بدم ! بنابر این نمی دانم چه خواهد شد و چه احساسی خواهم داشت !فقط ترسناک خواهد بود !

متن انگلیسی مصاحبه

On His Role Model
“Usher is who I look to for guidance. From the beginning, he told me to put family first and you’ll always succeed, because your family will never leave you. He told me to always stay humble and never forget where I came from

.”

Growing Up With His Fans
“A lot of times, when artists grow older, they lose their younger fans because they’re just trying to get older fans. But if you try to make good music, then you’ll just appease everybody. I just want to make music that’s good for everybody.”

On His Romantic Dates With Girlfriend Selena Gomez
“I’m just trying to make her happy, that’s all. I think it’s important to make all women feel like they’re princesses, because every girl is a princess. I’m serious.”

Waste Not, Want Not
“Recently, there were so many things in my rider that went to waste, so I took a lot of things off my rider. Every day we were buying all this stuff and it was just sitting there. I got rid of it, I didn’t want to waste all the food.”

What Scares Him The Most

“Losing a family member is my biggest fear. I’ve never lost anyone, so I don’t know what the feeling would be. It would just be scary.”

(هر گونه کپی برداری از سایت با ذکر منبع بلامانع است)

پوریا بازدید : 864 سه شنبه 22 فروردین 1391 نظرات (0)

متین 2 حنجره به نام قفس | Matin 2 Hanjareh - Ghafas


 آهنگ جدید و فوق العاده زیبای متین 2 حنجره به نام قفس ؛ با سه کیفیت متفاوت ... 

                                 
( تنظیم : حمید مرادی , استدیو : Art Record )

 

                                              دانلود و دریافت فایل با کیفیت 320

                                                                Ghafas      

                                               

                                              دانلود با لینک مستقیم و کیفیت 128

                                                               Ghafas

                                             دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ogg

                                                              Ghafas
 
                                            دانلود با لینک مستقیم و کیفیت mva

                                                              Ghafas

 

 

پوریا بازدید : 2422 سه شنبه 22 فروردین 1391 نظرات (0)

ویدئو کلیپ فوق العاده زیبای Stuck in The Moment از جاستین بیبر وسلنا

ویدئو کلیپ فوق العاده زیبای Stuck in The Moment از جاستین بیبر وسلنا

Justin & Selena - Stuck in The Moment



ویدئو کلیپ فوق العاده زیبای Stuck in The Moment از جاستین بیبر وسلنا





پوریا بازدید : 611 دوشنبه 21 فروردین 1391 نظرات (0)
رئال مادرید در شبی که خوب بازی نمی کرد ، در مقابل داوری فضاحت بار کلوس گومز کاری از دستش بر نیامد

http://www.img4up.com/up2/10337357106553128688.jpg
با وجود آن که اکثر بازیکنان کلیدی رئال برابر آپوئل در برنابئو استراحت کرده بودند ، خستگی و حواس پرتی در اکثر نفرات تیم به خصوص در نیمه اول به چشم می خورد .
رئال مادرید در نیمه اول چه در فاز هجومی و چه در فاز تدافعی ، کلکسیونی از اشتباهات بود . رونالدو و اوزیل چندین بار موقعیت هایی مقابل دروازه حریف را از دست دادند تا تیم نتواند به گل دست پیدا کند . در خط دفاع نیز آلبیول و مدافعان کناری چندین بار جا ماندند تا خلاء عنصر تاثیرگذاری نظیر راموس به خوبی حس شود .
والنسیا در فاز تهاجمی سعی می کرد که چند لایه دفاع کند و پس از گرفتن توپ ، آن را سریع به ضد حملات تبدیل می کردند تا با اتکا به سرعت بازیکنی نظیر پیاتی به خط دفاع رئال نزدیک شوند . هر چند که به نظر می رسید تاکتیک اصلیشان برای گلزنی ، استفاده از ضربات ایستگاهی و شوتهای از راه دور تینو کاستا و فاغولی باشد .
جدی ترین موقعیت رئال در نیمه اول در دقیقه 20 بود که پاس پشت پای بنزما را رونالدو با شوتی زمینی و کم دقت به هدر داد . همچنین در دقیقه 25 شوت عالی تینو کاستا را تیر دروازه رئال مادرید توانست مهار کند . کریستیانو نیز یک بار در نیمه اول توپ را به تیرک حریف زد .
در نیمه دوم ، ورود دی ماریا شرایط را کمی عوض کرد . در همان آغاز کار ، ال فیدئو یک موقعیت خوب را برای رونالدو ایجاد کرد که ثمره ای نداشت . در دقیقه 55 نیز باز هم تیرک به مدد ایکر آمد تا شوت دیگری از تینو کاستا به ثمر ننشیند .
مورینیو با تعویضی هجومی و استفاده از کاکا به جای خدیرا سعی کرد شرایط را عوض کند . در دقیقه 77 شوت سرکش دی ماریا را گوایتا عالی مهار کرد . دو دقیقه بعد ، بنزما معلوم نبود که چه کار کرد و پاس عالی رونالدو را در موقعیتی تک به تک به باد داد . در ادامه باز هم تلاش های رئال ثمره ای نداشت تا دو امتیاز دیگر از دست برود ، هر چند که رئال همچنان صدرنشین است .
بی دقتی عناصر تهاجمی علی الخصوص رونالدو و بنزما را می توان از عوامل اصلی نتیجه نگرفتن تیم دانست . تنها بازیکن میدان که بد بازی نمی کرد ، دی ماریا بود که او هم با تمام استعدادش نمی توانست یک نفره معجزه کند . از سویی نباید چند سوپر واکنش از کاسیاس را که یک خط دفاع متزلزل را نجات داد ، فراموش کرد .
همچنین نباید عملکرد فوق وحشتناک کلوس گومز را فراموش کرد که در حالی که رونالدو داشت با گوایتا تک به تک می شد و شانس گلزنی بالای 90 درصد بود ، خطای محرز مدافع والنسیا را ندید تا از یک کارت قرمز مسلم چشم بپوشد . آن هم در حالی که شب گذشته در حالی که در یکی از بازیها نتیجه 1-2 بود ، پنالتی به سود تیم میزبان گرفته نشد تا سرنوشت بازی به شکل دیگری رقم بخورد .
کلوس همان داوری است که سال گذشته در عرض 90 دقیقه ، سیزده اشتباه در قضاوتش برابر سویا داشت . به نظر می رسد که این سکوت مورینیو نسبت به مسائل داوری دارد به ضرر تیم تمام می

پوریا بازدید : 523 یکشنبه 20 فروردین 1391 نظرات (0)

z8m99j7cxauog1o2z2a6.jpg

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای عـمـاد به نام تـنـهام نـذار با چهار کیفیت متفاوت . . .

دانلود و دریافت فایل با کیفیت 320

Tanham Nazar

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت 128

Tanham Nazar

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ogg

Tanham Nazar

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت mva

Tanham Nazar

پوریا بازدید : 156 یکشنبه 20 فروردین 1391 نظرات (0)


ليونل مسي گل‌هاي 59 و 60 خود در اين فصل را زد و بارسلونا با سختي توانست ساراگوسا را در خانه حريف شکست دهد و موقتا فاصله را در صدر جدول با رئال مادريد به سه امتياز کاهش دهد.


بازی دو تیم بر روی چمن بسیار بد ورزشگاه لا روماردا برگزار شد که تصویر آن را در این‌جا می‌توانید ببینید.

تیم میزبان شروعی مثبت داشت و در دقیقه 5 بود که کارلوس آراندا موقعیتی عالی را در مقابل دروازه بارسا از دست داد. آراندا در دقیقه 20 یک ضربه را هم به تیر دروازه بارسلونا زد.

بارسا در دقیقه 23 چیزی نمانده بود گل بخورد. ویکتور والدس، دروازه‌بان بارسا آنخل لافیتا را در محوطه جریمه سرنگون کرد ولی پنالتی حاصل را آراندا بد زد و والدس آن را گرفت.

آراندا سرانجام زهر خود را در دقیقه 30 به پیکر بارسا ریخت. روی پاس پابلو آلوارس بود که آراندا از خاویر ماسچرانو جدا شد و هرچند ضربه اولیه او را والدس دفع کرد، اما او در برگشت آن را به گل تبدیل کرد.

اما بارسلونا در دقیقه 36 به گل تساوی رسید. روبرتو، دروازه‌بان سابق بنفیکا روی کرنر سسک فابرگاس اشتباه بسیار بدی داشت و کارلس پویول توانست از فاصله 10 متری گل تساوی را بزند.

کاتالان‌ها سه دقیقه بعد بازگشت خود را کامل کردند. الکسیس سانچس در ضد حمله با پاسی عالی توپ را به لیونل مسی سپرد و او آن را از فاصله 12 متری به گوشه بالای دروازه کوبید تا پنجاه و نهمین گل خود در تمامی رقابت‌های این فصل را بزند.

کابوس ساراگوسا در دقیقه 45 کامل شد. آبراهام مینرو پس از آن که الکسیس از دست او گریخت با خطایی خشن او را سرنگون کرد و با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد.

بارسلونا در دقیقه 63 می‌توانست گل بعدی را بزند. الکسیس پاسی را از مسی گرفت و آن را به سمت دروازه زد که روبرتو با واکنشی عالی توپ را دفع کرد.

اما گل سوم بارسا در دقیقه 86 به ثمر رسید. پاردس الکسیس را سرنگون کرد و مسی گل شصتم خود در این فصل را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. در نهایت پدرو روی پاسی که مسی برایش ارسال کرد گل چهارم را در دقیقه 92 به ثمر رساند.

پوریا بازدید : 220 یکشنبه 20 فروردین 1391 نظرات (0)


اوساسونا از فرصت خوب خود براي راهيابي به رقابت‌هاي اروپايي استفاده نکرد و در خانه رايو وايکانو با نتيجه شش بر صفر باخت.


جواد نکونام یک نیمه برای تیمش بازی کرد.

جواد نکونام در این بازی در ترکیب ثابت تیمش حضور داشت ولی بین دو نیمه تعویض شد.

نتایج این هفته لالیگا به این ترتیب است:



اسپانیول 2 – رئال سوسیه‌داد 2

گل‌ها: ولا (12 و 14) برای سوسیه‌داد، آنسوتگی (45، گل به خودی) و وایس (47) برای اسپانیول



ختافه 2 – اسپورتینگ خیخون صفر

گل‌ها: میکو (22)، کاسترو (47)



رایو وایکانو 6 – اوساسونا صفر

گل‌ها: موویا (5)، میچو (17 و 28)، کاستا (36)، آرمنتروس (57) و تیتو (79)


پوریا بازدید : 200 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)


تيم فوتبال سپاهان با پيروزي در خانه ملوان جايگاه خود را در صدر جدول رده‌بندي ليگ برتر مستحکم کرد.


در ادامه هفته بيست و نهم ليگ برتر فوتبال، عصر امروز (شنبه) سه ديدار همزمان از ساعت 17 برگزار شد که در مهم ترين بازي، تيم صدرنشين سپاهان در خانه ملوان و در ديداري که 7 گل داشت، به يک پيروزي ارزشمند دست يافت.

در اين بازي زيبا که در هواي مه آلود انزلي انجام مي‌شد، سپاهاني‌ها بازي را توفاني آغاز کردند و در همان بيست دقيقه ابتدايي بازي به سه گل دست يافتند. جانواريو (2)، سيدصالحي(10) و برونو سزار(18) گل‌هاي زردپوشان رابه ثمر رساندند تا کار براي ملوان در ادامه بازي خيلي سخت شود. با اين حال انزلي‌چي‌ها که از حمايت هواداران خود برخوردار بودند بعد از خوردن سه گل نااميد نشدند و در عين ناباوري در همان نيمه نخست هرسه گل خورده را جبران کردند. محمد نزهتي 2 بار(25 و 39) و احمد آهي(42) زننده گل‌هاي ملوان بودند تا ميزبان به پيروزي در اين بازي اميدوار شود.

در نيمه دوم اين سپاهان بود که بازهم بازي را بهتر آغاز کرد و با شوت زيباي اميد ابراهيمي(47) بار ديگر از حريف پيش افتاد. ملوان اما با وجود حمله‌هاي زياد نتوانست اين گل را جبران کند تا بازي با نتيجه 4 بر 3 به سود تيم اصفهاني تمام شود.

شاگردان کرانچار بااین برد 58 امتيازي شدند تا همچنان در صدر جدول باقي بمانند. ملوان نيز با 34 امتياز در رده دوازدهم باقي ماند.

در ديگر بازي امروز شاهين قعر جدولي با يک گل ميهمانش نفت تهران را شکست داد. مرتضي عزيزمحمدي(51) تک گل تيم بحران‌زده بوشهري را به ثمر رساند که در اين بازي سرمربي خود حميد درخشان را هم روي نيمکت نداشت. شاهين با اين پيروزي 31 امتيازي شد اما همچنان در رده شانزدهم جدول باقي ماند. نفت نيز با 44 امتياز در رده پنجم است.

همچنين صباي قم در خانه ميزبان نفت آبادان بود که اين بازي با نتيجه دو بر دو به پايان رسيد. شاگردان عبدالله ويسي که براي کسب سهميه آسيايي تلاش مي‌کنند در اين بازي دو بر دو متوقف شد. رضا خالقي فر(9) حامد سرلک(52) براي تيم آباداني گل زدند و محسن بيات (60) و رضا عنايتي( 5+90) گل‌هاي صبا را به ثمر رساندند.

صبا با 46 امتياز در رده چهارم جدول ماند و نفت آبادان هم با 40 امتياز به رده هفتم صعود کرد.

پوریا بازدید : 199 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)


تيم فوتبال سپاهان با پيروزي در خانه ملوان جايگاه خود را در صدر جدول رده‌بندي ليگ برتر مستحکم کرد.


در ادامه هفته بيست و نهم ليگ برتر فوتبال، عصر امروز (شنبه) سه ديدار همزمان از ساعت 17 برگزار شد که در مهم ترين بازي، تيم صدرنشين سپاهان در خانه ملوان و در ديداري که 7 گل داشت، به يک پيروزي ارزشمند دست يافت.

در اين بازي زيبا که در هواي مه آلود انزلي انجام مي‌شد، سپاهاني‌ها بازي را توفاني آغاز کردند و در همان بيست دقيقه ابتدايي بازي به سه گل دست يافتند. جانواريو (2)، سيدصالحي(10) و برونو سزار(18) گل‌هاي زردپوشان رابه ثمر رساندند تا کار براي ملوان در ادامه بازي خيلي سخت شود. با اين حال انزلي‌چي‌ها که از حمايت هواداران خود برخوردار بودند بعد از خوردن سه گل نااميد نشدند و در عين ناباوري در همان نيمه نخست هرسه گل خورده را جبران کردند. محمد نزهتي 2 بار(25 و 39) و احمد آهي(42) زننده گل‌هاي ملوان بودند تا ميزبان به پيروزي در اين بازي اميدوار شود.

در نيمه دوم اين سپاهان بود که بازهم بازي را بهتر آغاز کرد و با شوت زيباي اميد ابراهيمي(47) بار ديگر از حريف پيش افتاد. ملوان اما با وجود حمله‌هاي زياد نتوانست اين گل را جبران کند تا بازي با نتيجه 4 بر 3 به سود تيم اصفهاني تمام شود.

شاگردان کرانچار بااین برد 58 امتيازي شدند تا همچنان در صدر جدول باقي بمانند. ملوان نيز با 34 امتياز در رده دوازدهم باقي ماند.

در ديگر بازي امروز شاهين قعر جدولي با يک گل ميهمانش نفت تهران را شکست داد. مرتضي عزيزمحمدي(51) تک گل تيم بحران‌زده بوشهري را به ثمر رساند که در اين بازي سرمربي خود حميد درخشان را هم روي نيمکت نداشت. شاهين با اين پيروزي 31 امتيازي شد اما همچنان در رده شانزدهم جدول باقي ماند. نفت نيز با 44 امتياز در رده پنجم است.

همچنين صباي قم در خانه ميزبان نفت آبادان بود که اين بازي با نتيجه دو بر دو به پايان رسيد. شاگردان عبدالله ويسي که براي کسب سهميه آسيايي تلاش مي‌کنند در اين بازي دو بر دو متوقف شد. رضا خالقي فر(9) حامد سرلک(52) براي تيم آباداني گل زدند و محسن بيات (60) و رضا عنايتي( 5+90) گل‌هاي صبا را به ثمر رساندند.

صبا با 46 امتياز در رده چهارم جدول ماند و نفت آبادان هم با 40 امتياز به رده هفتم صعود کرد.

پوریا بازدید : 244 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)


در آغاز رقابت هاي هفته سي و يکم رقابت هاي سري آ، دقايقي پيش 8 ديدار انجام شد که در مهمترين ديدار، فيورنتينا در خانه ميلان به پيروزي 2-1 دست پيدا کرد.


اینتر هم که میهمان کالیاری بود، به نتیجه ای بهتر از تساوی 2-2 دست پیدا نکرد.
رم هم در خانه لچه روز سختی را سپری کرد. شاگردان کونته ابتدا با 4 گل از حریف عقب افتادند و در نهایت تنها توانستند 2 گل را جبران کنند.


نتایج کامل بازیهای امشب:

آتالانتا 1-2 سیه نا

گل ها: اسکلوتو 9 (آتالانتا) لاروندو (پنالتی )13 ، دسترو 90(سیه نا)

میلان 1-2 فیورنتینا

گل ها: زلاتان 32 (میلان) یووتیچ 47 آمائوری 89(فیورنتینا)

کیه وو 3-2 کاتانیا

گل ها: بردلی 6، پلسیه 20، پولاسکی 50 (کیه وو) آندرئولی (گل به خودی) 32، آلمیرون 85 (کاتانیا)

لچه 4-2 رم

گل ها: موریل 22 و 49، دی میکله 44 و 55 (لچه) بویان 88، لاملا 90 (رم)

نووارا 1-1 جنوا

گل ها: ماسکارا 68 (نووارا) پالاسیو 7 (جنوا)

اودینزه 3-1 پارما

گل ها: آساموا 45 و 90+1 ، دی ناتاله 56 (اودینزه) لوکارلی 84 (پارما)

کالیاری 2-2 اینتر

گل ها: آستوری 5، پینیا 61 (کالیاری) میلیتو 6، کامبیاسو 64 (اینتر)

چزه نا 0-0 بولونیا

پوریا بازدید : 611 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)
دانلود فیلم Wrath Of The Titans 2012 با کیفیت خوب – TS V2

رتبه دوم باکس آفیس

wrath of the titans دانلود فیلم Wrath Of The Titans 2012

اطلاعات کامل : IMDB

فرمت : MKV

حجم : ۴۰۰ مگابایت

محصول : امریکا

زبان : انگلیسی

ژانر : اکشن , ماجراجویی , فانتزی , تخیلی

زیر نویس : دارد

خلاصه داستان :داستان این فیلم یک دهه بعد از اتفاقات قسمت اول رخ می دهد و ما شاهد هستیم که پرسیوس ( سام ورتینگتون ) برخلاف گذشته تصمیم گرفته تا زندگی آرامی را پشت سر بگذارد و وقت بیشتری را با پسرش بگذارند. اما آن بالا در آسمان، خدایان و تایتان ها بار دیگر با یکدیگر به جنگ برخواسته اند و به نظر می رسد که اینبار تایتان ها بتوانند بعد از مدتها بر خدایان فائق آیند اما

اپلودباز | هیپ فایل | مدیافایر | زیرنویس


منبع
پوریا بازدید : 236 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)

می توانید باور کنید که هیلاری داف چند هفته پیش پسرش لوکا را به دنیا آورده است ؟

این مادر جذاب و همسرش (مایک) از پسرشان لوکا استقبال گرمی کردند ، آن ها روز یکشنبه برای لوکای کوچک لباس های نوزادی و وسایل مورد نیاز خریداری کردند .

هیلاری جذاب و زیبا در حالی که دستانش پر از کیسه های لباس های خیداری شده بود ، ایستگاه (پمپ) و (نورتری) در هالیوود را ترک کرد .

اما این مادر خوشحال از زمانی که لوکای کوچک متولد شده بود ، سخت تلاش می کرد .

پوریا بازدید : 189 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)

69nrds5fcxr1tsb8bs3.jpg

دموی آلبوم جدید و بسیار زیبای محمد بیباک به نام سر اومد زمستون ؛ با سه کیفیت متفاوت . . .


دانلود و دریافت فایل با کیفیت 320

Sar Oumad Zemestoun Demo

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت 128

Sar Oumad Zemestoun Demo

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ogg

Sar Oumad Zemestoun Demo

پوریا بازدید : 669 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (1)

جاستین به رتبه 1 جدول 50 تایی این هفته بیلبورد بازگشت ، جاستین با این آهنگ بی نقص وزیبای خودش آهنگ جدید ریحانا رو به رتبه 3 فرستاد .
این جدول 50 تایی کاملا برنامه ریزی شده است و طبق معیارهای فیس بوک ، تویتر ، یوتوب ، مای اسپیس و ... و طبق کامنتهای داده شده و تعداد دفعات اجری آهنگ در این سایت های اجتماعی و مجازی تنظیم میشود

پوریا بازدید : 258 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)

سلنا گومز برای 11 جایزه Poptastic نامزد شد.

(Movie Actress (Film Actress
(Female Singer (Singer
(Group or Duo – Selena Gomez and the Scene (Duo or Group
(Song – Love You Like a Love Song (Music
(Music Video – Love You Like a Love Song (Clip
(Album – When The Sun Goes Down (CD
(TV Actress (TV Actress
(TV Show – Wizards of Waverly Place (TV
(Female Beauty (Beauty Female
(Female style idol (Idol-style female
Twitter Celebrity

 

پوریا بازدید : 206 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)

لیست مسابقات امروز

لیگ برتر(خلیج فارس)

ملوان؟-؟سپاهان ۱۷:۰۰

شاهین؟-؟نفت تهران ۱۷:۰۰

صبای قم؟-؟نفت تهران ۱۷:۰۰

لیگ برتر انگلیس

ساندرلند؟-؟تاتنهام ۱۶:۱۵

بولتون؟-؟فولام ۱۸:۳۰

چلسی؟-؟ویگان ۱۸:۳۰

لیورپول؟-؟استون ویلا ۱۸:۳۰

نوریچ؟-؟اورتون ۱۸:۳۰

وست برومویچ؟-؟بلکبرن ۱۸:۳۰

استوک سیتی؟-؟ولور همبتون ۲۱:۰۰

اسپانیا لالیگا

اسپانیول؟-؟ریال سوسیه داد ۲۰:۳۰

ختافه؟-؟خیخون ۲۰:۳۰

رایو وایاکانو؟-؟اوساسونا ۲۰:۳۰

ساروگوسا؟-؟بارسلونا ۲۲:۳۰

بتیس؟-؟ویاریال ۰۰:۳۰

ایتالیا سری آ

آتالانتا؟-؟سیه نا ۱۷:۳۰

کالیاری؟-؟اینتر میلان ۱۷:۳۰

چزنا؟-؟لونیا ۱۷:۳۰

کیه وو؟-؟کاتانیا ۱۷:۳۰

لچه؟-؟آاس روم ۱۷:۳۰

آث میلان؟-؟فیورنتینا ۱۷:۳۰

نوارا؟-؟جنوا ۱۷:۳۰

اودینزه؟-؟پارما ۱۷:۳۰

پالرمو؟-؟یوونتوس ۲۱:۰۰

لاتزیو؟-؟ناپولی ۲۳:۳۰

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پوریا بازدید : 204 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)

چلسی حاضر است که برای دی ماریا 42 میلیون یورو بدهد . به گزارش توتو مرکاتو ، آبراموویچ برای خرید ال فیدئو دست به هر کاری می زند .
دی ماریا به گزارش توتو مرکاتو ، مدظر چلسی است و آبراموویچ برای خریدنش همه کاری می کند . رئال مادرید هر چند ترسی از این پیشنهادات ندارد چرا که می داند این بازیکن علاقه خاصی به باشگاه دارد و حالا که جایگاهش تثبیت شده بعید است تن به رفتن بدهد .

پوریا بازدید : 205 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)
کریستیانو رونالدو همچنان در حال رکورد شکنی در رئال مادرید است . ستاره پرتغالی نه تنها یک گلزن شگفت انگیز است بلکه به یکی از بهترین های رئال در زمینه پاس گل مبدل شده است . پس از دو پاس گلی که در پامپلونا داد ، دومین پاس گل دهنده برتر تیم شد .
ستاره پرتغالی اکنون 10 پاس گل داده است . برابر اوساسونا روی گل اول بازی توسط بنزما یک پاس گل داد ، همین طور روی گل پنجم توسط هیگوائین حرکتش زیبا بود .
او حالا در لالیگا به رکورد 10 پاس گل در این فصل داده و فقط اوزیل با 14 و دی ماریا با 13 پاس گب بالاتر از او هستند . کریستیانو حالا می تواند تا پایان فصل رکوردش را از کل فصل قبلش بیشتر کند .
کریستیانو در فصل 10-2009 توانسته بود 4 پاس گل در لیگ اسپانیا بدهد ، فصل گذشته این آمار به 9 رسید و حالا آمارش از هر دو فصلی که گذشت بهتر بوده است .
پوریا بازدید : 186 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (0)


 

تيم‌هاي راه‌‌آهن و سايپا مقابل حريفان خود به پيروزي رسيدند و تراکتورسازي در خانه متوقف شد تا در کورس قهرماني دو امتياز حساس را از دست دهد.


نتایج این سه مسابقه به شرح زیر است:

تراکتورسازی صفر - فجر سپاسی صفر

فولاد خوزستان یک - سایپا ۲


گل‌ها: جلال کاملی مفرد ۵۲ گل به خودی، علی زینالی 60 برای سایپا، کاوه رضایی ۸۰ فولاد خوزستان

راه آهن صفر ۲ - مس کرمان صفر

مجتبی شیری ۷۰ و حسین حجازی پور ۷۳

اخراج: احمد حسن زاده (۵۳) و عادل کلاه کج ۷۵ مس کرمان ، حسین کاظمی ۷۵ راه آهن

پوریا بازدید : 280 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (0)
 کریستیانو رونالدو ، ستاره پرتغالی تردیدی در امضا کردن کاریکاتورش که یک هوادار به او پس از بازی با آپوئل نشان داد نداشت . او گفت :"این من هستم ؟ وای خدا ، چه زشت !"

Click to download in FLV format (553.47kB)
پوریا بازدید : 207 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (0)

n11w7tkiqp4ft69aeh9z.jpg

       آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از زد بازی به نام تهران مال منه , با سه کیفیت متفاوت...

 

                                        دانلود و دریافت فایل با کیفیت 320

                                                 Tehran Maale Mane 

                                       دانلود با لینک مستقیم و کیفیت 128

                                               Tehran Maale Mane     

                                       دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ogg

                                               Tehran Maale Mane

تعداد صفحات : 21

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    خواننده مورد علاقه شما کیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 810
  • کل نظرات : 44
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 52
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 1,304
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,410
  • بازدید ماه : 1,410
  • بازدید سال : 17,967
  • بازدید کلی : 375,395