loading...
هواداران فوتبال و اهنگ
پوریا بازدید : 130 جمعه 15 تیر 1403 نظرات (0)

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدواریم پیروزی برابر نفت بخشی از رنج‌های هواداران پرسپولیس در سال 90 را پاک کرده باشد.


جواد کاظمیان پس از پیروزی ۳ بر صفر برابر نفت تهران در جمع خبرنگاران گفت: نفت تیم سرسختی بود با این حال ما توانستیم به یک برد شیرین برسیم. فکر می‌کنم تماشاگران در نیمه دوم از بازی لذت بردند و امیدوارم این برد بخشی از رنج‌های آنها را در سال ۹۰ پاک کرده باشد.

وی در مورد بازی با الشباب امارات در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی سختی مقابل این تیم داریم. هدف ما صعود از این گروه است و می‌خواهیم به این هدف برسیم. الشباب تیم سابق من بوده و با این تیم خاطرات خوبی را دارم و خوشحالم که مقابل هم‌بازی‌های سابقم بازی می‌کنم. با این تیم قهرمان امارات شدم اما مطمئنم که پرسپولیس این تیم را می‌برد.

کاظمیان در مورد نیمکت‌نشینی علی کریمی گفت: این تصمیم مربی تیم بود.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    خواننده مورد علاقه شما کیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 810
  • کل نظرات : 44
  • افراد آنلاین : 53
  • تعداد اعضا : 52
  • آی پی امروز : 394
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 1,013
  • باردید دیروز : 159
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,629
  • بازدید ماه : 2,629
  • بازدید سال : 19,186
  • بازدید کلی : 376,614