loading...
هواداران فوتبال و اهنگ
پوریا بازدید : 112 جمعه 15 تیر 1403 نظرات (0)


 

مربی موقت چلسی در صحبتهایی به تمجید از مدافعان تیمش در بازی 3شنبه شب پرداخت.


روبرتو دی متئو مربی موقت چلسی از برد 0-1 تیمش مقابل بنفیکا در دور رفت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا به شدت خوشحال بود.

تک گل سالمون کالو برد در این بازی را به نام چلسی رقم زد و مربی ایتالیایی در پایان این مسابقه به تمجید از عملکرد خط دفاعی تیمش پرداخت.

درپایان این مسابقه دی متئو به اسکای سپورتس گفت:« این فوق العاده است. ما نمی توانستیم انتظار نتیجه بهتری را بکشیم. من قبل از آغاز بازی به شما گفته بودم که ما نیاز به گلزنی داریم و به دنبال آن هستیم تا فرصتهای متعددی را خلق کنیم و درعین حال دروازه مان را هم بسته نگاه داریم. فکر می کنم که ما در بازی 3شنبه شب از نظر تدافعی خیلی خیلی خوب بودیم. تقریبا هیچ خطری روی دروازه ما احساس نشد. البته بازیکنان حریف هم چند بازی خطرناک داشتند؛ چون آنها تیم بزرگ و فیزیکی ای هستند ولی جدای از این صحبتها فکر می کنم که پتر چک تنها چند بار به زحمت افتاد .»

این مربی ایتالیایی قبل از آغاز بازی چند تصمیم بزرگ گرفت ؛ از جمله نیمکت نشین کردن دیدیه دروگبا، فرانک لمپارد و مایکل اسین.حضور پائولو فریه را در ترکیب چلسی هم یکی دیگر از آن نکات بود. البته دی متئو از بازی این بازیکن راضی به نظر می رسید:« از بازی پائولو فریه را واقعا راضی هستم. او بعد از مدتها غیبت به ترکیب تیم بازگشت و بازی فوق العاده ای را به اجرا گذاشت. از نظر من این یک قمار نبود. گاهی وقتها در زندگی باید ریسک کنی.»

دی متئو ادامه داد:« در طول 90 دقیقه ما دویدیم ، مبارزه کردیم و تکلهای متعددی را انجام دادیم و مهم این بود که دانستیم که با ریتم بالایی بازی می کنیم. در کل مهم این است که تیمی را برگزینیم که انرژی لازم برای رقابت را داشته باشد. من با این بازیکنان کار می کنم و آنها شایستگی همه تعریف ها را دارند. این بازیکنان در طول امسال فوق العاده بودند و آنها این کارها را برای خودشان، برای باشگاه و برای هوادارانمان انجام می دهند.»

البته این مربی 41 ساله هشدار داد که کارهای زیادی برای بازی برگشت مقابل بنفیکا دراستمفورد بریج باقی مانده:« شما می دانید که فوتبال چگونه است. هیچ چیزی تما منشده. هنوز 90 دقیقه دیگر باقی مانده. ما باید در خانه هم برتری مان را حفظ کنیم و سعی کنیم تا به دور بعد راه یابیم.»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    خواننده مورد علاقه شما کیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 810
  • کل نظرات : 44
  • افراد آنلاین : 43
  • تعداد اعضا : 52
  • آی پی امروز : 178
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 273
  • باردید دیروز : 159
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,889
  • بازدید ماه : 1,889
  • بازدید سال : 18,446
  • بازدید کلی : 375,874