loading...
هواداران فوتبال و اهنگ
پوریا بازدید : 140 جمعه 15 تیر 1403 نظرات (0)

ستاره سابق تیم ملی فرانسه معتقد است که تنها تیم کاتالان از بایرن مونیخ بهتر است.


ژان پیر پاپن معتقد است که بایرن مونیخ در حد و اندازه های رئال مادرید است و تنها بارسلونا برتر از این دو تیم است.

مهاجم سابق بایرن مونیخ در صحبتهایی به تمجید از قدرتهای تهاجمی بایرن مونیخ پرداخت و اعلام کرد که آنها توانایی لازم برای حذف کردن المپیک مارسی در مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا را دارند.

پاپین در صحبتهایی که در وب سایت رسمی بایرن مونیخ منتشر شد گفت:« در کل فکر می کنم که بایرن مونیخ در سطحی برابر با رئال مادرید است و تنها بارسلونا اندکی از این دو تیم بهتر است. فکر می کنم که خط حمله ، تفاوتها را در بازی با مارسی رقم خواهد زد. بایرن با ماریو گومز، آرین روبن، توماس مولر و فرانک ریبری بهترین خط حمله اروپا را دارد.»

او در پیش بینی نتیجه بازی گفت:« من درانتظار یک تساوی بدون گل در بازی رفت هستم. من دیدیه دشام را خیلی خوب می شناسم و انتظار دارم که او تیمش را کاملا تدافعی به زمین بفرستد. فکر می کنم که این سخت ترین بازی مارسی در طول چندین سال اخیر باشد.»

پاپین در طول سالهای 1986 تا 1992 پیراهن مارسی را برتن می کرد و در طول این مدت بیش از 100 گل برای این تیم به ثمر رساند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    خواننده مورد علاقه شما کیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 810
  • کل نظرات : 44
  • افراد آنلاین : 49
  • تعداد اعضا : 52
  • آی پی امروز : 369
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 759
  • باردید دیروز : 159
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,375
  • بازدید ماه : 2,375
  • بازدید سال : 18,932
  • بازدید کلی : 376,360