loading...
هواداران فوتبال و اهنگ
پوریا بازدید : 149 جمعه 15 تیر 1403 نظرات (0)

مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی درباره ی شرایط بازی و بازیکنان صحبت کرد.


مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی و قبل از سفر با پامپلونا برای دیدار با اوساسونا درباره ی این تیم گفت:" من مطمئنم اوساسونا در مقابل ما مثل همیشه بازی میکند. آنها تهاجمی بازی میکنند و به حمایت هواداران خود در پامپلونا رقیب سر سختی برای ما هستند. اما ما میخواهیم در آن بازی پیروز شویم زیرا ما برای اهدافمان به آن نیاز داریم. ما 9 بازی دیگر پیش رو داریم و این اولین آن است و ما باید پیروز شویم. ما فقط باید خوب باشیم."

"فصل پیش ما شایسته ی باخت در آنجا بودیم . من به یاد دارم که گفتم آنها از ما بهتر بودند و توپ را سریع بع جریان میانداختند اما نمیخواهم بگویم آنها انگیزه ی بیشتری دارند.آنها بازی را به شدت بیشتری نسبت به ما شروع کردند. ما داوری شبیه به فصل قبل داریم و امیدوارم او قضاوت خوبی داشته باشد. من میدانم که باید مقابل آنها با تمام قوا بازی کنم زیرا آنها سبک خود را دارند. این بهترین کیفیت آنهاست . آنها میدانند چه کنند برای همین انتظار میرود که بازی سختی پیش روی آنها داشته باشیم."

"لیگ در معرض خطر و یک تیم به طور متوسط در بازی های خانگی بهتر عمل میکند. در حالت معمولی بازی های خانگی راحت تر هستند اما برای ما همه ی بازی در لیگ شرایط یکسان دارد و مهم هستند. 9 بازی دیگر مانده اما باید به این بازی تمرکز کنیم تا امتیازات لازم برای قهرمانی را کسب کینم. ما بعد از بازی سه شنبه استراحت کرده ایم و دوست داشتیم بیشتر استراحت کنیم و مثلا یک شنبه بازی کنیم اما به ما گفته اند این غیر ممکن است."

"خدیرا مریض است و نمی تواند فردا ما را همراهی کند. ما این را صبح فهمیدیم و حالا باید فکر کنم چه کار کنم. دی ماریا هم در لیست هست حالا باید ببینیم که فیکس میشود یا نا."

"من اعتقاد دارم واران از لوران بلان بهتر خواهد شد زیرا او سریع تر است .او با هوش و آرام است. واران تمام مشخصه های او دارد و سریع تر هم هست. با تمام احترامی برای بلان قائلم اما به نظرم او همچنان یک بچه است ، این باور من است . من انتظار دارم زمانی که او به سن 27 یا 28 سالگی میرسد او بهتر از لوران خواهد شد."

"من هیچ همراهی ندارم و آنهایی که میگویید جزو همراهان من هستند وجود ندارند. آیتور کرانکا و روی فارو بعد از من هستند. در فوتبال اطرافیان یا همراهانی وجود ندارند. افرادی که درباره ی رابطه ی من و کاسیاس میگویند درست نیست. من هیچ مشکلی با او یا دیگر بازیکنان تیم ندارم."

"فصل قبل ، بعد از مرحله ی نیمه نهایی لیگ قهرمانان ما گفتیم که ما فکر میکنیم با قلب باز و شما تعداد زیادی از ما را کشتید. شما ما را دوباره مورد انتقاد قرار دادید وقتی که امسال ما از داور انتقاد کردیم و از جام حذفی حذف شدیم. ما میخواستیم بعد از بازی با ویارئال از اختلاف دوری کنیم و همین تنها دلیل سکوت ما بعد از آن بازی بود و ما فکر میکردیم بهترین کار را انجام میدهیم اما دوباره مورد انتقاد قرار گرفتیم. ما مشکلی نداریم و شما مشکلات را ایجاد میکنید. شما نمی توانید ما را متهم به بحث و جدال در این زمان کنید چون ما باز هم سکوت میکنیم. من نمیدانم شما بر روی من یا رئال زوم کردین اما دائما از ما انتقاد میکنید. اما ما همچنان معتقدیم ما در مسیر درست گام بر میدایم و نه من و نه بازیکنان من چیزی به داور نگفته ایم."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    خواننده مورد علاقه شما کیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 810
  • کل نظرات : 44
  • افراد آنلاین : 46
  • تعداد اعضا : 52
  • آی پی امروز : 364
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 718
  • باردید دیروز : 159
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,334
  • بازدید ماه : 2,334
  • بازدید سال : 18,891
  • بازدید کلی : 376,319